:: مهاجرت از راه های مختلف

خـــدمــات مــهاجرتی

گیت وی تو کانادا

برای مهاجرت به کانادا راه‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارد. مشاورین ما با توجه به شرایط شما و در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام از روش‌های مهاجرت، سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش را به شما معرفی می‌کنند. 

خدمات مهاجرتی گیت وی تو کانادا با مدیریت خانم فیروزه گلریز (امامی)، عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا CICC، عضو رسمی دولت کبک اداره می شود که با بیش از دو دهه تجربه و تخصص، خدماتی در زمینه مهاجرت به شما همراهان عزیز ارائه می دهد.

:: مهاجرت از راه های مختلف

خدمات ما

با کدام روش قصد مهاجرت به کانادا یا دریافت ویزا را دارید ؟

تحصیل در کانادا

مجوز تحصیل، یک مدرک معتبر می باشد که به شما به عنوان یک تبعه خارجی اجازه می دهد در یک مرکز آموزشی تایید شده کانادایی به تحصیل ادامه دهید.


بیشتر بخوانید

مجوز کار در کانادا

مجوز کار، یک مدرک معتبر می باشد که به شما به عنوان یک تبعه خارجی اجازه می دهد در شرایط خاصی در کانادا مشغول به کار مورد نظر شوید.


بیشتر بخوانید

اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری، یک سیستم آنلاین می باشد که جهت مدیریت درخواستهای مهاجرت نیروهای کار متخصص و ماهر بکار گرفته می شود.


بیشتر بخوانید

ویزای توریستی

ویزا یک مدرک قانونی میباشد که داخل پاسپورت شما بصورت یک برچسب الصاق میشود که نشانگر واجد شرایط بودن شما جهت ورود به کانادا می باشد.


بیشتر بخوانید

خود اشتغالی

مهاجرت به کانادا بعنوان شخص خوداشتغال در فعالیت هایی که باعث سهیم شدن معنا دار در زندگی فرهنگی و ورزشی جامعه کانادا محسوب می گردد.


بیشتر بخوانید

اسپانسرشیپ خانواده

افراد دارای شهروندی و یا اقامت دایم که حداقل ۱۸ سال  دارند می توانند اسپانسر بستگان و فامیل خود شوند و سپس می توانند در کانادا زندگی، تحصیل و کار کنند.


بیشتر بخوانید

استارت اپ

اگر ایده کسب و کار نو دارید ومی توانید برای ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده نامه حمایتی دریافت کنید، می توانید از این روش مهاجرت کنید.


بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی اسکان کارآفرینان با تجربه در استانهای مختلف جهت حمایت از خلاقیت و رشد اقتصادی استانهای مختلف می باشد.


بیشتر بخوانید

فیروزه گلریز (امامی)
LinkedIn
Instagram
WhatsApp

عضو رسمی انجمن مشاورین مهاجرت کانادا (ICCRC)90%

90%

عضو رسمی انجمن مشاورین مهاجرت ایرانی (ICAIC)90%

90%

دفتر تهران

دفتر تورنتو

دفتر مونترال

:: مهاجرت از راه های مختلف

دلیل انتخاب ما

ارائه بهترین راه حل ها

مهاجرت به برای هر فردی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. کانادا با فرهنگ‌های متنوع، جنگل‌های سرسبز، غذاهای خوشمزه و مکان‌های دیدنی جذاب از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و سفر است. در کانادا فرصت‌های اقتصادی زیادی در حال رشد هستند که پتانسیل زیادی به همراه دارد. کانادا همچنین، به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند، بالاترین استانداردهای زندگی را داراست. ما به متقاضیان در هدایت فرآیند مهاجرت به کانادا با ارائه بهترین راه حل ها کمک می کنیم. 

سریعترین زمان

مشاوره تخصصی

متعهد بودن

:: سوالات متداول

ســوالات مـهاجـرت به کـانـادا

ارائه بهترین راه حل ها

وکلای حرفه ای و با تجربه ما، با ارزیابی دقیق شما، میتوانند آینده ای درخشان را برای شما و خانواده محترم به ارمغان بیاورند.

راه های زیادی وجود دارد که تازه واردان می توانند به کانادا مهاجرت کنند. تعدادی از برنامه های مهاجرتی موجود است که منجر به اقامت دائم می شود، از جمله:

  1. ویزا توریستی
  2. تحصیل در کانادا
  3. کار در کانادا
  4. اکسپرس اینتری
  5. پذیرش استانی
  6. سرمایه گذاری
  7. خوداشتغالی
  8. استارت آپ
  9. پرستاری کودکان و افراد سالمند
  10. برنامه مهاجرت مناطق روستایی و شمالی کانادا
  11. برنامه ویژه مهاجرت غذایی- کشاورزی
  12. برنامه مهاجرتی آتلانتیک
  13. اسپانسورشیپ فامیلی
  14. اخذ شهروندی کانادا
  15. درخواست پناهندگی
  16. دریافت اقامت دایم
  17. نیروی متخصص در استان کبک

اگر خانواده شما به عنوان وابستگان شما برای روابط عمومی مورد بررسی قرار گیرند، ممکن است بتوانند با شما به کانادا مهاجرت کنند. این شامل:

  • همسر یا شریک زندگی
  • کودک تحت تکلف
  • همسر یا فرزند تحت تکفل شریک زندگی مشترک شما
  • فرزند تحت تکلف از فرزند تحت تکلف

با این حال، افراد تحت تکفل شما اجازه ندارند قبل از شما وارد کانادا شوند.

همچنین می‌توانید از طریق برنامه حمایت مالی از اعضای خانواده واجد شرایط حمایت مالی کنید. این به اعضای خانواده اجازه می دهد تا در کانادا زندگی، کار و تحصیل کنند. به عنوان حامی، باید ثابت کنید که این کار را می کنید:

  • نیازهای اولیه غذا، سرپناه و لباس را برای اعضای خانواده خود برآورده کنید
  • بتوانید برای مدتی از اعضای خانواده حمایت مالی کنید
  • عدم دریافت کمک های اجتماعی به دلایلی غیر از معلولیت

برای اینکه واجد شرایط شهروندی کانادا باشید، باید:

  • اقامت دائم باشید
  • مالیات خود را برای حداقل سه سال ثبت کنید
  • قبولی در آزمون شهروندی
  • مهارت های زبان خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی ثابت کنید
  • سابقه کیفری نداشته باشد

چندین مرحله برای درخواست شهروندی کانادا وجود دارد:

حضور فیزیکی خود را در کانادا محاسبه کنید: باید حداقل 1095 روز (سه سال) در کانادا حضور داشته باشید.

بسته درخواستی را دانلود و پر کنید: حتما فرم را به درستی پر کنید، دو عکس شهروندی تایید شده و تمام مدارک پشتیبان مانند مدارک مهاجرت، مدرک زبان، شناسه عکس را همراه داشته باشید.

پرداخت هزینه درخواست: هزینه برای هر درخواست شهروندی بزرگسال 630 دلار کانادا و هر درخواست کوچک (کمتر از 18 سال) 100 دلار کانادا است.

درخواست خود را ارسال کنید: بسته درخواست تکمیل شده خود را در اسرع وقت از طریق پست یا پیک ارسال کنید.

در آزمون شهروندی شرکت کنید: هنگامی که درخواست شما بررسی شد، ممکن است از شما دعوت شود در یک آزمون شهروندی ظرف چند هفته پس از تایید دریافت نامه (AOR) شرکت کنید. آزمون شهروندی بر اساس راهنمای رسمی مطالعه شهروندی، کشف کانادا: حقوق و مسئولیت های شهروندی است. می توانید در این آزمون به زبان انگلیسی یا فرانسه شرکت کنید.

شرکت در مصاحبه: بلافاصله پس از آزمون، یک مقام شهروند با شما ملاقات می کند و مهارت های زبانی شما را بررسی می کند، درخواست و مدارک اصلی شما را تأیید می کند و سؤالاتی را که ممکن است داشته باشند می پرسد.

سوگند شهروندی بگیرید: مراسم شهروندی آخرین گام برای کانادایی شدن است و معمولاً ظرف سه ماه پس از آزمون شما برگزار می شود.

مقیم دائم (PR) به شخصی گفته می شود که به او وضعیت اقامت دائم داده شده است اما شهروند کانادا نیست. هنگامی که اتباع خارجی برای اولین بار برای اقامت دائم درخواست و دریافت می کنند، ویزای PR در گذرنامه آنها صادر می شود. برای افراد مورد تایید یک بار ورود به کانادا را فراهم می کند و یک دوره اعتبار دارد که طی آن انتظار می رود افراد به کانادا سفر کنند و تشریفات فرود خود را تکمیل کنند. افرادی که به طور موقت در کانادا هستند مانند دانشجو، کارگر خارجی یا بازدید کننده، مقیم دائمی محسوب نمی شوند و ویزای PR برای آنها صادر نمی شود.

بیشترین درخواست برای استقرار به عنوان یک PR در کانادا از طریق جریان های مهاجرت مانند اکسپرس اینتری و برنامه های نامزد استانی (PNP) است. پناهندگان همچنین می توانند از طریق برنامه پناهندگان با کمک دولت یا برنامه حمایت از پناهندگان خصوصی اقامت دائم داشته باشند.

اتباع خارجی برای اجازه کار در کانادا به مجوز کار نیاز دارند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است واجد شرایط کار در کانادا بدون مجوز کار باشید.

دو نوع مجوز کار وجود دارد:

مجوز کار آزاد: این اجازه را به شما می دهد که برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید و فقط در شرایط خاص می توانید مجوز کار آزاد دریافت کنید.

مجوز کار خاص کارفرما: همچنین اجازه کار بسته نامیده می شود، نام کارفرمایی را که می توانید در آن کار کنید، مکان و مدت زمانی که می توانید کار کنید مشخص می کند.

راه دیگری که افراد از کشورهای دیگر می توانند به طور قانونی در کانادا کار کنند، درخواست برای تجربه بین المللی کانادا (IEC) است که به عنوان ویزای تعطیلات کاری نیز شناخته می شود. درباره IEC بیشتر بیاموزید، واجد شرایط بودن را بررسی کنید، و اطلاعات مربوط به زمان پردازش و هزینه ها را در وب سایت دولتی دریافت کنید.

دانشجویان بین المللی در کانادا نیز ممکن است واجد شرایط کار باشند. برخی از مجوزهای تحصیلی شرایطی را فهرست می‌کنند که می‌گوید شما مجاز به کار در مدرسه یا خارج از دانشگاه هستید. با این حال، پس از فارغ التحصیلی، باید برای مجوز کار در کانادا یا درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) و یا درخواست برای اقامت دائم اقدام کنید.

:: خواندنی ها

مقـالات و اخــبار

اطلاعات مهاجرتی خود را بیشتر کنید

:: گواهینامه ها

مـشـاوره مهــاجرتی

مناطق ما در کانادا

شبکه حرفه ای گسترده ما این فرصت را برای ما فراهم می کند تا با همکاری کارشناسان مجرب قانون مهاجرت در بیشتر جنبه های ویزا، شهروندی و مهاجرت به شما خدمت کنیم. اگر آنچه را که در زیر به دنبال آن هستید نمی بینید، به سادگی با ما تماس بگیرید.

RCIC ها در خدمات و رویه های حقوقی مهاجرت کانادا متخصص هستند. ما آموزش دیده، آزمایش شده، گواهینامه دریافت کرده ایم و باید در مورد تغییرات مهاجرت مطلع باشیم، تا توصیه های ما دقیق و جاری باشد. RCIC به شما کمک می کند تا بهترین برنامه را برای دریافت اقامت دائم یا موقت خود انتخاب کنید.